esra arslangilay 9

Sıcak havalarda tesettürlü olmak ve tesettürün hakkını vermek soğuk havalara göre daha zorlayıcı sanki… Fakat bunun çözümü tesettürü yaralamak mı olmalı?

Yarım kol tesettürü gerçekten bozuyor,yaralıyor… Fakat sıcak havalar da insanı bunaltabiliyor, bu durumda çözüm ne olmalı?

İşte kendi yöntemlerimden birkaçı:

-Çok sıcak zamanlarda evden çıkmamayı tercih ediyorum, bunun tesettürlü olup olmamakla bir alakası yok, aslında çoğu insan böyle yapıyor…

-Dışarıya çıkacağım zamanlarda da öğle sıcaklarını tercih etmiyorum…

– İpek şal yerine daha mat ve ince şallar seçiyorum(fakat bonesiz ya da saçım gözükecek şekilde çıkmıyorum)…

-Şuan feracem yok fakat en yakın zamanda ferace alacağım çünkü ferace yaz mevsimi için biçilmiş kaftan (hem tesettüre riayet ediyorsunuz, hem pratik hem de sıcaklatmıyor)

-Kocaman kocaman çantalar yerine hafif ve mümkünse elimde değil de çapraz takabileceğim minik çantaları tercih ediyorum/edeceğim İnşallah

**Yazın tesettürlü olsun olmasın herkes terleyebiliyor, sıcaklıyor… Fakat tesettürlü olan kardeşlerimiz sıcak havaya rağmen tesettürlerine dikkat ederlerse(en iyisini en iyi Allah bilir fakat) İnşallah sevapları kapacaklardır

Tesettürlü olmak ayrıcalıktır, kıymetini bilip, layık olanlardan oluruz İnşallah🙂

by pandoroma