Ölüm Meleği bir gün Süleyman Aleyhisselamın yanına girip yanında oturanlardan,bir adama,uzun uzun bakmış durmuştu.

   Ölüm Meleği çıkıp gittiği zaman ,adam,Süleyman Aleyhisselama:

“Kim bu?” diye sordu.

   Süleyman Aleyhisselam:

“Ölüm Meleğidir!” dedi.

   Adam:

“Onun bana bakışı sanki beni öldürmek istiyor gibiydi!” dedi.

   Süleyman Aleyhisselam ona:

“Peki şimdi benim,sana ne yapmamı istiyorsun?” diye sordu.

   Adam:

“Beni rüzgara bindirmeni ve Hindistana bırakmanı istiyorum!” dedi.

   Süleyman Aleyhisselam, rüzgarı çağırdı.Adamı onun üzerine bindirip Hindistan’a bıraktırdı.Bundan sonra ,Ölüm Meleği ,Süleyman Aleyhisselam’ın yanına geldi.

   Süleyman Aleyhisselam ona:

“Sen yanımda oturanlardan ,bir adama,niçin uzun uzun bakmıştın?” diye sordu.Ölüm Meleği:

“Ben, onun ruhunu,Hindistan’da almakla emronulduğum halde,kendisinin,senin yanında bulunuşuna hayret etmiştim.” dedi.

 

Kaynak:Peygamberler Tarihi

